Lidmaatschap Oranjevereniging

Lid worden

Onze Beverwijkse Oranjevereniging bestaat vóór, maar met name dóór haar leden! Ons motto is dan niet voor niets: 112 jaar voor en door Beverwijkers. De Oranjevereniging heeft als doelstelling voor jong en oud activiteiten te organiseren op en rondom Koningsdag, en tevens dit voor iedere Beverwijker bereikbaar te maken..  Daarnaast willen we het hele stad verbinden door inwoners, verenigingen en bedrijven met elkaar te verbinden.

Daar hebben wij jouw financiële hulp hard bij nodig, zo simpel is het!  Alle activiteiten die georganiseerd worden kosten geld, muziekbands, speeltoestellen op Koningsdag enz.
De gemeente Beverwijk, de sponsoren en de leden helpen ons op weg. Maar voor die leuke extra’s is meer nodig. Leden zijn daarbij essentieel. Leden hebben een streepje voor bij de informatie over de activiteiten van de vereniging. Leden beslissen over wie er in het Bestuur komt en over de inzet van de middelen door het Bestuur. Leden kunnen het Bestuur ondersteunen bij activiteiten

Wilt u lid worden van de Oranjevereniging Beverwijk. Graag!

Het  lidmaatschap bedraagt slechts € 15,- per jaar, maar vele leden doen iets meer om de vereniging financieel te steunen. Aanvragen is heel eenvoudig:

• Stuur een email met Uw aanmelding voor het lidmaatschap onder vermelding van Uw naam en adresgegevens.
  • Stuur een briefje naar het secretariaat: Scheijbeecklaan 9, 1942 LW Beverwijk met vermelding van Uw naam en adresgegevens.
  • Het eenvoudigste is wel door overmaking van de contributie naar bankrekening IBAN NL67RABO0160618045 t.n.v. Oranjevereniging Beverwijk., uiteraard met vermelding van Uw adresgegevens

Vanaf het moment van inschrijven ontvangt U in ieder geval als eerste de nieuwste informatie via onze ledenbrieven.

Volgend jaar krijgt u een factuur door een van onze bestuursleden thuisbezorgd!

Bijgewerkt: 25/4/2023