Medewerking door in 2023

Koningsdag 2023 – Smartlappenkoor Beverwijk doet mee

Smartlappenkoor Beverwijk is een gemengd nederlandstalig koor, dat onder leiding staat van dirigente Karin Ravenstijn en wordt begeleid door de accordeonisten Rita te Boekhorst en Truus Beemsterboer.

Het koor staat bekend om zijn gevarieerde repertoire van oude, maar ook hedendaagse smartlappen, zeemansliedjes en gezellige meezingers.

Er wordt regelmatig opgetreden in verzorgingshuizen, op festivals en bij privé feesten.

Prentenkabinet van der Linden.

De Stichting Prentenkabinet Van der Linden is bij notariële akte van 16 maart 1982 opgericht door het echtpaar J. van der Linden en M.M. van der Linden-van der Meij.

Doelstellingen

Het doel van de stichting is het verzamelen van prentbriefkaarten, prenten/foto’s, familiefoto’s en materiaal over de geschiedenis en topografie van Beverwijk en Wijk aan Zee. Wat ooit begon als een eenvoudige hobby, heeft geresulteerd in een stichting, die een flink bezit heeft aan allerlei zaken uit het verre en meer recente verleden. Dit bezit wordt, voor zover de financiën dit toelaten, regelmatig uitgebreid door aankopen, maar ook door ruilingen.
Een tweede doel van de stichting is het tentoonstellen van de collectie voor educatieve doeleinden. Bij gebrek aan expositieruimte kan het bezit niet voortdurend tentoongesteld worden en kan de stichting zich slechts incidenteel presenteren. Dit gebeurt dan bij enkele evenementen zoals de open monumentendag, verschillende exposities, diapresentaties, en de gemeentelijke begroetingsdag voor ouderen.

Presentaties

De diavoorstellingen die gegeven worden zijn op dit moment de belangrijkste activiteit. Veel ansichtkaarten en ander fotomateriaal zijn op dia overgebracht.
Uiteraard wordt de presentatie van deskundig commentaar voorzien. De duur van een diavoorstelling is ongeveer één uur. De hierdoor en ook op andere wijze verkregen gelden gebruiken wij geheel voor uitbreiding van het bezit. (N.B. een diapresentatie kan ook bij u thuis worden gehouden.)

De Stichting heeft ook enkele boeken uitgebracht: De IJmond in oude ansichten, Beverwijk en Wijk aan Zee in vroeger dagen, Bewoners van het Dorp, Wijk aan Zee 125 jaar badplaats, de Meer het hart van Beverwijk en het boek “dit was Beverwijk”.

Koningsdag 2023

Op Koningsdag zal de Stichting Prentenkabinet Van der Linden twee keer een presentatie verzorgen, een in verzorgingscentrum Lommerlust en een in Huis ter Wijck. Co Backer zal dit weer presenteren en zal de bewoners van de verzorgingstehuizen meenemen in het Beverwijkse verleden. Zoals gebruikelijk zal hij dat interactief zijn, de kennis van de aanwezigen zal zeker getest worden.

Hendrik Mandeweg hoek Schans/Alkmaarseweg/Breestraat foto: Stichting Prentenkabinet Van der Linden.

NOPPES Beverwijk

Spulletjes over? Breng ze naar Noppes Beverwijk

De Oranjevereniging Beverwijk en Kringloopwinkel Noppes hebben nu al weer jaren een goede samenwerking. Noppes is de laatste jaren altijd present door op het eind van kindervrijmarkt met een vrachtwagen aanwezig te zijn, zodat nog bruikbare goederen niet in het afval terechtkomen maar hergebruikt worden en een tweede leven krijgen.

Gezien het heersende coronavirus dit jaar echter geen kindervrijmarkt. Er zullen wel

Weer op internet diverse digitale vrijmarkten komen. We hopen natuurlijk (alleemaal) allemaal op die manier toch nog iets  te kunnen verkopen en een zakcentje te verdienen.

Wat nu met de spullen die dan toch overblijven?

Weggooien is zonde!

Noppes is graag bereid om de overgebleven spullen na Koningsdag aan te nemen. Je kunt verkoopbare spullen maandag t/m zaterdag tussen 9.00 en 12.00 gratis afleveren bij Noppes aan de Parallelweg nummer 10 in Beverwijk. we weten nu even niet wat de openingstijden zullen zijn, dat hangt van de situatie met het coronavirus en de geldende maatregelen rond koningsdag af.

Kijk tegen die tijd even op de website www.noppeskringloopwinkel.nl.
Of anders pleeg even een belletje naar  Noppes Beverwijk 0251-745700

Carillion
Carillion Agathakerk Breestraat

CARILLON BEVERWIJK viert Koningsdag mee

De klokken van de St. Agathakerk zullen op Koningsdag extra feestelijk klinken. Tijdens een speciaal concert speelt Stadsbeiaardier Gerda Peters bekende feestelijke muziekstukken, zoals De Oranje Rhapsodie door Joop Stokkermans gecomponeerd. Deze muziek schreef Stokkermans ter gelegenheid van het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima. De beiaardier zal natuurlijk Lang zal hij leven, Happy Birthday, een mixure van Nederlands volksmuziek en vanzelfsprekend het Wilhelmus spelen.

Het concert begint om 15 uur. De hele dag zal ieder kwartier een speciaal Koningsdag-programma draaien op de automaat.

Het carillon bestaat uit 46 klokken. Het monument is 64 jaar geleden door de burgers en bedrijven van Beverwijk mogelijk gemaakt. In overleg met het bestuur van de St.Agathakerk zijn de klokken samen met 3 luidklokken geplaatst in de lantaarn, die daarvoor bovenop het kerkgebouw is geplaatst. Onze beiaardier speelt elke eerste, derde en vijfde zaterdag van de maand tussen 13.30 en 14.30 uur een handbespeling op het klavier boven in de koepel. Het programma van deze bespelingen blijft steeds wisselend waarbij er aandacht is voor de actualiteit, bekende melodieën en wereldmuziek.

Elk kwartier laat het carillon, aangestuurd door het automatisch speelwerk, een korte melodie horen. Periodiek worden deze melodieën gewijzigd en aangepast aan de tijd van het jaar en de hierbij behorende feestdagen zoals Koningsdag, Bevrijdingsdag, Sinterklaas, Kerstmis etc.

In de zomer zijn er concerten in de tuin van de kerk. Gastbeiaardiers uit heel Nederland en uit het buitenland komen graag om op dit mooie carillon een concert te geven.

Het carillon van Beverwijk, de stem van de stad

Carillion Beiaardier

Klavierschippers

Klavierschippers On Tour

Als trouwe deelnemer doen de Klavierschippers doen hun bijdrage dit jaar eens anders. Koningsdag 2022 is het Klavierschippers op tour met optredens in de drie verzorgingstehuizen Lommerlust, Elsanta en Huis ter Wijck. Vanwege de corona veiligheidsmaatregelen is dat uitsluitend voor de bewoners van de verzorgingstehuizen.

Accordeonorkest de Klavierschippers bestaat nu bijna 41 jaar.

Regelmatig treden wij op in verzorgingstehuizen maar ook op zondagmiddagconcerten.

Het orkest bestaat nu uit 14 accordeonisten waarvan 1 de elektrische basaccordeon bespeelt met ondersteuning van een drummer. We zoeken nog een zanger en/of zangeres. Het geheel onder leiding van dirigent Wim Notenboom die ook het programma aan elkaar praat.

Het repertoire is erg gevarieerd en wordt aangepast voor elk soort optreden.

Wij repeteren op de maandagavond vanaf 19.30 uur in het gebouw van de

Beverwijkse Harmoniekapel

Groenenlaan 74

1942 EH Beverwijk

Klavierschippers

Lommerlust en Huis ter Wijck – volop activiteiten

Een Koningsdag kan niet voorbijgaan zonder dat er iets leuks actief wordt gedaan en dat geldt ook voor de bewoners van Huis ter Wijck en Lommerlust. Dit jaar worden de bewoners getrakteerd op maar liefst twee optredens. Het accordeon-orkest de Klavierschippers komt bij beide verzorgingstehuizen langs voor een muzikale traktatie. Daar bovenop komt het Prentkabinet van der Linden met presentator Co Backer mooie oude plaatjes van Beverwijk tonen in Huis ter Wijck. Co lokt daarbij graag reacties uit van mensen die het toch iets beter weten dan hij.

Daar blijft het niet bij. Er zullen nog leuke andere activiteiten zijn. Een hapje en een drankje zullen zeker niet ontbreken. Kortom Koningsdag 2023 wordt weer een feest.

Elsanta viert ook Koningsdag

Ook op Koningsdag is er in Viva Elsanta wel wat te doen.

In de ochtend zal er voor de bewoners van Elsanta mogelijkheid zijn om de festiviteiten op tv te volgen op groot scherm, onder het genot van een kopje koffie of thee met uiteraard oranjegebak.

Er zal een grabbelton klaarstaan waar gegrabbeld wordt naar een leuke prijs, een raadspel en er staat een grote fotolijst klaar waar bewoners op de foto kunnen met koninklijke en oranje accessoires. Er kan ook een potje gesjoeld worden.

In de middag na de lunch wordt er een optreden gegeven van Muziek Alive.

Kortom, we maken er met de bewoners een gezellige Koningsdag van.

“Het Orkest”

Van de Beverwijkse Harmonie Kapel

“Het orkest” van de Beverwijkse Harmoniekapel is een zittend orkest met zo’n 36 spelende leden van 25-75 jaar.  Zodra je de deur binnenstapt in de Groenelaan 74 merk je direct dat het een gezellige groep mensen is, die graag met elkaar speelt. Van Sound of Music tot de Beatles, of muziek uit de musical Elisabeth: het orkest speelt het liefst nieuwe en lichte muziek. Omdat wij in het gelukkige bezit zijn van een eigen gebouw is na de repetitie de bar geopend, er wordt dan uitgebreid bijgepraat en mogen de bitterballen natuurlijk niet ontbreken.

Orkest Beverwijkse Harmonie Kapel
Het Orkest van de Beverwijkse Harmonie Kapel tijdens het repetitie weekeinde in Diessen Brabant.

Ook de rijke historie is er voelbaar. Sinds de heroprichting in 1912 (de allereerste oprichting was al in 1888 en is gestopt om niet bekende redenen in 1908) is de Beverwijkse Harmonie Kapel al de uitvalsbasis van “het Orkest”.

Helaas zijn we 2023 nog maar de enige muziekvereniging van Beverwijk, er moeten dus heel veel muzikanten “los” lopen in Beverwijk.

Hierdoor zijn we op dit moment bezig om een gezamenlijk muziekproject te initiëren, we willen in november 2023 muzikanten bij elkaar zien te krijgen die een strijkinstrument, (altviool, contrabas, cello, viool) een fagot, bastrombone, hobo, klarinet of basklarinet bespelen.

Kan je dit goed en heb je zin en tijd om hieraan mee te werken stuur dan een berichtje naar onderstaande mailadres van Conny vd Putte.

We kijken naar u uit.

het Orkest 2023

Mocht u geïnteresseerd zijn in muziek en onze vereniging om te spelen, les te krijgen of bent u op zoek naar een zaal voor uw vereniging, kijk even op onze website.

www.beverwijkseharmoniekapel.nl

Of neem contact op met onze secretaris

Conny van der Putte 06-48166023 of mail aan connyvdputte@ziggo.nl

MASAL heeft er weer veel zin in

Masal betekent sprookje, verhaal van duizend-en-één nacht. Verhalen met inspiratie voor lessen en shows en ook verhalen met wijze levenslessen en over persoonlijke groei. En dat is precies waar Masal voor staat: persoonlijke groei.

We zijn weer van de partij op Koningsdag en komen een mooie, diverse show van een half uur weggeven in Beverwijk. Net zoals de afgelopen jaren staan de leerlingen van Masal MDC weer te popelen om een optreden te mogen doen op Koningsdag in Beverwijk. Leren door te presenteren noemen wij dat. Je kunt zoveel voldoening en plezier halen uit het samen dansen en zingen, het is goed voor je fysieke én je mentale gezondheid. Daarom bieden wij Beverwijk graag een half uur plezier en ontspanning aan op deze heerlijke Oranjedag.

Bij Masal MDC zijn verlegen, bescheiden kinderen van harte welkom. Juíst deze kinderen kunnen veel profijt hebben van musical- en danslessen! We hoeven niet allemaal beroemd te worden, maar het is wel een enorme plus als je zelfverzekerder door het leven kunt gaan. Musical is een prachtig middel om kinderen hierin op een speelse manier te helpen en ik heb inmiddels al heel wat kinderen zien groeien! Leren door te presenteren noemen we dat bij Masal MDC. En dat is ook wat wij gaan doen op Koningsdag, weer een stukje verder groeien door een optreden te doen.Daarom hopen we zeker dat je van de partij zult zijn en voor mensen die zelf ook graag dansen; je hoeft echt niet stil te staan tijdens ons optreden.

Oranjeschoppendubbelklaverjastournooi

Na 3 jaar afwezigheid door COVID-9 kan het weer: een Oranjeschoppendubbelklaverjassentoernooi. Deze activiteit, die voor de negende keer georganiseerd wordt, vindt plaats in het gebouw van de Beverwijkse Harmonie Kapel (Groenelaan 74, 1942 EH Beverwijk).

Dit toernooi is in tegenstelling als “gewoon” klaverjassen bijzonder omdat er per ronde een kaartsymbool (harten, schoppen, ruiten, klaver) bekend gemaakt wordt.

Als het symbool bv harten is en er wordt op harten gespeeld dan ontvangt de spelende partij dubbele punten, de eindscore moet minimaal 1 punt hoger zijn dan van de tegenstander. De niet spelende partij ontvangt geen dubbele punten.

Wordt er die ronde bv op schoppen gespeeld dan ontvangen beide partijen de normale scorepunten, uiteraard moet dan ook de spelende partij meer punten hebben dan de tegenstander.

Er worden 4 rondes gespeeld van 20 partijen, iedere ronde een ander kaartsymbool.

Zoals boven omschreven is het koppelklaverjassen dat houdt in dat er alleen koppels kunnen inschrijven, het voor inschrijven is een pre want vol is vol.

Sportiviteit is uiteraard uw eigen troef, gezelligheid maken we met z’n allen.

Aanvang 13.30 uur zaal open om 13.00 uur.

Inschrijven en/of inlichtingen 0653799349

Paviljoen Westerhout met Koningsdag Bridge

Op Koningsdag 2022 wordt weer een gezellige bridgedrive georganiseerd in Paviljoen Westerhout (Westerhoutplein 3, 1943 AA Beverwijk). In de gezellige en rustige locatie is er gelegenheid om de kaartuitdaging aan te gaan. De organisatie zal zorgen dat het de deelnemers aan niets ontbreekt.

Starttijd is 13:00 uur.

Voor informatie kunt u bellen naar tel 0251-228624 of een mailtje sturen: pav.westerhout@kpnmail.nl

D’nD Dance is er ook weer bijdeze Koningsdag.

Dansstudio in Velsen Noord met leerlingen  uit de omgeving is er weer bij deze feestelijke dag met verschillende leeftijdsgroepen. Wij hebben leerlingen vanaf 2 jaar tot volwassenen in diverse stijlen, Neem eens een kijkje in onze fijne studio.

Op Koningsdag laten wij even ons glimlach zien dus kom ons ook zien optreden op het Stationsplein op Koningsdag.

Kijk eens op www.facebook.com/dnddance2you

Of mail naar info@dnddance.com

Boekenmarkt bij het HGMK.

In samenwerking met Museum Kennemerland houdt het Historisch Genootschap Midden-Kennemerland (HGMK) op zondag 24 april 2022 een bijzondere boekenmarkt. Naast recente uitgaven van het HGMK worden diverse overtollige boekwerken te koop aangeboden, afkomstig uit de boekencollectie van Museum Kennemerland of die verkregen zijn uit schenkingen. Deze boeken hebben vooral betrekking op de rijke historie van de regio Kennemerland.

Zo zijn er niet alleen boeken te koop over het grondgebied en de bewoners van Beverwijk, Velsen en Heemskerk, maar ook andere interessante boeken worden aantrekkelijk geprijsd aangeboden.

Het is een unieke gelegenheid voor de liefhebbers om in het bezit te komen van boeken, die op dit moment in de reguliere boekhandel niet meer te koop zijn!

De boekenmarkt is gratis toegankelijk op zondagmiddag 24 april

van 14.00 tot 17.00 uur in het Huis van Geschiedenis, Noorderwijkweg 2a (ingang achter Museum Kennemerland) in Beverwijk.

IJmond EHBO helpt Koningsdag veilig en gezond door te komen

Even voorstellen,

IJmond EHBO is een groep van enthousiaste medewerkers in de eerste hulpverlening.

Onze medewerkers zijn uiteraard allemaal gediplomeerd EHBO’er en gecertificeerd AED bediener en geschoold volgens de laatste eisen en worden jaarlijks bijgeschoold. U bent dus verzekerd van getrainde en ervaren medewerkers die breed inzetbaar zijn.

Wij hechten er veel waarde aan dat onze mensen u de zorg kunnen leveren waar u ons voor gevraagd heeft.

Waar komt u ons zoal tegen in de IJmond?

Van inzet bij bijvoorbeeld Timmerdorp Heemskerk, Sinterklaas intocht, tot grote evenementen zoals toernooien van verschillende sporten, wielerwedstrijden in Beverwijk/Heemskerk en de jaarlijkse feestweek van Heemskerk komt u ons al jaren lang tegen. Organisaties van evenementen weten ons ieder jaar weer te vinden en wij werken graag met hen samen.

Wij zijn voorzien van voldoende materialen om zelfstandig op locatie te kunnen werken, ook een bike team kan ingezet worden, inzet van een hoofdpost en diverse posten op locatie zijn mogelijk.

Als u onze inzet of informatie zou willen, neem dan via contact.ijmondehbo@gmail.com even contact met ons op en wij zullen in overleg met u bepalen of onze inzet mogelijk is en op wat voor wijze wij deze voor u kunnen verzorgen.

Ons motto: Uw evenement is onze zorg!!

Dierenambulance Kennemerland op Koningsdag 2023

Dierenambulance Kennemerland bied 24/7 eerste hulp aan dieren, vervoeren van dieren, verwijderen van overleden dieren en registratie van gevonden en vermiste dieren. Dit betekend dat we o.a. overleden dieren van de weg halen (zowel huisdieren als in het wild levende dieren). Dieren die medische hulp nodig hebben brengen wij  naar de dierenarts of brengen wij naar de juiste opvangcentrum.

Ook doen wij taxiritjes, voor mensen die geen vervoer hebben om met hun dier naar een dierenarts te gaan, en brengen we overleden huisdieren naar de dierencrematorium.

Dierenambulance Kennemerland werkt ook samen met Zeehondencentrum Pieterburen, en zijn onze vrijwilligers ( zeehondenwachters ) opgeleid om zeehonden te hanteren.

Daarnaast worden alle vermiste of gevonden dieren op onze website en Facebook geplaatst.

Wilt u ook vrijwilliger bij ons worden ( bijvoorbeeld: Centrale, Dierenverzorging of Rijder), dan kunt altijd bellen op tel: 0251-215454 en vragen naar Dhr. Dolf Vogelzang.

Op Koningsdag 2023 staan wij samen met onze ambulance weer voor u klaar om eventuele vragen te beantwoorden.

Kinderfilm in Cineworld terug op Koningsdag

na twee jaar afwezigheid is het eindelijk weer mogelijk om op Koningsdag de traditionele gratis kinderfilm te vertonen in Cineworld Beverwijk.

Zoals altijd blijft het voor de kinderen een verassing welke film er gedraaid wordt. De film is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Bovendien krijgen alle kinderen bij binnenkomst een zakje chips en wat drinken cadeau.

De zaal is geopend vanaf 10:30 uur en de film start om 11:00 uur precies. Er geldt vrije inloop, maar kom op tijd want vol=vol!!

Jeugdbrandweer weer van de partij

Jeugdbrandweer Beverwijk

Ook dit jaar doet de Jeugdbrandweer weer mee aan Koningsdag. Ze zullen er op het Stationsplein bij zijn met een spuithuisje zodat jij kunt laten zien hoe goed jij een brand

kunt blussen.

De Jeugdbrandweer van post Beverwijk is opgericht in 1994 en bestaat dus al heel wat jaren. Met een aantal enthousiaste jeugdleiders (die allen werkzaam zijn binnen de brandweer) leren wij jongeren tussen de 12 en 18 jaar de basisprincipes van het brandweervak. Dit doen wij om jongeren kennis te laten maken met hulpverlening. Bij interesse en gebleken geschiktheid kunnen zij ook doorstromen naar de vrijwillige brandweer.

Op de oefenavonden leren de jeugdleden van alles, onder andere basis brandbestrijding en levensreddend handelen, maar daarnaast ook algemene vaardigheden zoals samenwerken en communiceren met elkaar. Ook worden er theorielessen gegeven om goed voorbereid te zijn op de jaarlijkse toetsen. Bij de Jeugdbrandweer zijn er twee diploma’s te behalen, het juniorendiploma en het aspirantendiploma. Al met al een leerzame en gezellige hobby!

Aanmelden voor de Jeugdbrandweer of meer informatie willen? Kijk op: https://www.brandweer.nl/jeugdbrandweer-kennemerland/

Meer weten? Neem dan contact op met de heer S. Koelman (coördinator) beverwijk@jeugdbrandweer.nl

Ontdek de scouting

Wat is Scouting? Scouting biedt ontzettend veel verschillende activiteiten. Alles draait om uitdaging en plezier. Om kwaliteit in het spel te brengen, zijn de activiteiten gebaseerd op de spelvisie van Scouting. Deze spelvisie gaat uit van de groei en ontwikkeling van kinderen en jongeren. Dat biedt garantie voor jarenlang plezier bij uitdagende activiteiten.

Scouting staat voor uitdaging! Al vanaf 5 jaar kun je lid worden. Als je lid wilt worden van Scouting Die Wijcker Duinjaghers (DWD) mag je eerst 3 keer komen kijken. Je doet dan mee aan alle activiteiten en je maakt voor het eerst kennis met Scouting en met de groep.

Ons mooie gebouw staat in een rustige, groene omgeving aan de rand van Beverwijk en Wijk aan Zee. Het gebied is vrij toegankelijk en is een ideaal speelterrein. Ook achter het gebouw ligt een mooie open ruimte om spellen te spelen.

Bevers
De kinderen van 5 tot en met 7 jaar worden bij Scouting ‘bevers’ genoemd. Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen en leren in de natuur. De bevers spelen in het thema van het dorp Hotsjietonia en gebruiken hierbij hun fantasie. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen. Bevers is voor jongens en voor meisjes.

Welpen
De welpen (7 t/m 11) spelen in het thema van Jungleboek en beleven allerlei spannende avonturen in de jungle. De welpen identificeren zich met Mowgli of Shanti en spelen in de jungle met hun vrienden Baloe, Bagheera, Rikki Tikki Tavi, Marala en vele anderen. In de jungle is er altijd wat te doen en elk dier heeft zijn of haar eigen wijsheden en favoriete bezigheden. De welpen bij de DWD is alleen voor jongens.

Scouts
De jongens van 11 tot en met 15 jaar heten ‘scouts’. Scouts zijn niet meer bezig met het spelen in thema, zoals bij de bevers en de welpen het geval is. Bij de scouts ligt de focus op het bewust ontwikkelen van hun scoutingkennis en scoutingvaardigheden. Naast samenwerking en elkaar helpen als er problemen zijn, is het ook belangrijk dat scouts (een deel van) een opkomst leren organiseren. Scouts worden op deze manier relatief zelfstandig en worden zo alvast voorbereid op hun verdere scoutingtoekomst.

Wil je een keer komen kijken of heb je vragen, Stuur een mailtje naar info@dwd-beverwijk.nl of kijk op de website van www.dwd-beverwijk.nl

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Beverwijk krijgt nieuw festival op Koningsdag. Muziekfeest op Stationsplein. En de vrijmarkt keert terug naar de Breestraat.

De Neven van Ed.
De Neven van Ed.© Fotostill uit promotievideo

Richard Stekelenburg

BEVERWIJK

Behalve met een feesttent op Koningsnacht én -dag op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk gaat horecaonderneming Brafoer dit jaar ook los op het Stationsplein in Beverwijk. De verjaardag van de koning op 27 april zal daar gevierd worden met een nieuw muziekfestival.

Lokale muziekhelden gaan op het nieuwe feest de sfeer bepalen. Inmiddels is de line-up van het podium rond. Om 15 uur begint daar de Pavband, een uur later gevolgd door Tommy Inc., Shoot the Breeze om 17 uur, de Ruud Jansen Band om 18.00 uur en It 66 om 19.00 uur. Afsluiter zijn van 20.00 tot 21.00 uur De Neven van Ed.

Bijgewerkt: 25/4/2023