Wat is er nog meer te doen

Koningsdag 2021 – Foto Wandeltocht

Ga erop uit op Koningsdag en maak een interessant ommetje door Beverwijk en maak ook kans op een prijsje. Zie de speciale pagina voor de wandeltocht (link)

Doe mee met de Koningsdag kleurwedstrijd (gesloten)

De Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen heeft een mooie en feestelijke Koningsdag kleurplaat laten maken om thuis zelf verder in te kleuren. De Oranjevereniging Beverwijk heeft er meteen Koningsdag kleurwedstrijd van gemaakt voor kinderen tot en met 13 jaar.

Per leeftijdsgroep stelt het Oranjevereniging drie prijzen ter beschikking: leuke cadeaus of cadeaubonnen gekocht bij de Beverwijkse middenstand.

De leeftijdsgroepen zijn:

• 0 tot 4 jaar
  • 4 tot 6 jaar
  • 6 tot 10 jaar
  • 10 tot 14 jaar

Wat te doen?

Maak de kleurplaat af en vul de gegevens in.

Scan de kleurplaat als pdf en stuur deze uiterlijk zondag 25 april 2021 naar koningsdag.beverwijk@gmail.com of anders lever deze in bij de Oranjevereniging, Scheijbeecklaan 9, 1942 LW Beverwijk

De winnaars krijgen bericht van Oranjevereniging Beverwijk op Koningsdag.

**************************************************************************************************************************************

Koningsdag Woordzoeker met prijs (gesloten)

We willen graag leuke dingen alleen het kan nu even niet samen. Wat dan om eens lekker te puzzelen en je te vermaken met de Woordzoeker van de Koninklijk Bond van Oranjeverenigingen

Een woordzoeker is een verzameling woorden die verstopt zijn in vierkant van ogenschijnlijk willekeurige letters.

De woorden lopen altijd in een rechte lijn beide kanten op, in horizontale, verticale of diagonale richting. Hiermee worden acht verschillende richtingen verkregen waarin je de woorden moet zoeken. Als een woord is gevonden dan streep het woord door in de lijst en in het vierkant. Als alle woorden zijn gevonden dan blijven er vakjes over met letters. Deze vormen een zin.

Wat te doen?

Stuur Uw oplossing (inclusief Uw naam, adres en telefoonnummer of emailadres ) in vòòr 25 april 2021 naar koningsdag.beverwijk@gmail.com en maak kans op ………………dit is nu nog een verrassing …………………

Bij meerdere goede inzendingen wordt er geloot.

Bijgewerkt: 26/4/2021