Interessante informatie

Op deze pagina vind u links naar andere interessante informatie.

Filmpjes

Koningsdag in Beverwijk

Koningsdag in Beverwijk werd op diverse plekken gevierd, op de Breestraat en in de Broekpolder was een kleine vrijmarkt aanwezig. Het slechte weer heeft ervoor gezorgd dat het vrij rustig bleef.

Accordeonvereniging De Klavierschippers bestaat al 35 jaar. Maar liefst 60 leden en vrijwilligers vormen een hechte en muzikale club die garant staat voor veel onderling plezier, en ook verrassende muzikale prestaties. Zo bleek ook gedurende het optreden in de ijzig koude.

Koningsdag 2017 Show-&drumfanfare De Zwervers Beverwijk impressie van rondgang, optreden op het stationsplein en bij de senioren van Lommerlust.

2019. This video is about Koningsdag in Beverwijk. Vanmorgen zijn we naar het centrum van Beverwijk gegaan om te kijken hoe het op de vrijmarkt is. wel jammer dat het weer spelbreker is want het is 8 a 9 graden en gelukkig even droog.

Bijgewerkt: 09/04/2023